إعـــــــلان

تقليص
لا يوجد إعلان حتى الآن.

دخان وبخور لونه ابيض بمكان معين بالمنزل

تقليص
هذا الموضوع مغلق.
X
X

• تصفية - فلترة
  • الوقت
  • عرض
إلغاء تحديد الكل
مشاركات جديدة

السلام عليكم ورحمة الله

سؤال لو تكرمتي
    الرمال دي بيضاء سفه مثل رمال النيل شنو اللي موجود تحتها (ارضيتها يعني) وارتفاعها كم ( 30-40سم) ولا أكثر....

مشكورة

سبحان الله وبحمده .... سبحان الله العظيم

المشاركة الأصلية بواسطة مصري مشاهدة المشاركة
      السلام عليكم ورحمة الله

سؤال لو تكرمتي
      الرمال دي بيضاء سفه مثل رمال النيل شنو اللي موجود تحتها (ارضيتها يعني) وارتفاعها كم ( 30-40سم) ولا أكثر....

مشكورة

وعليك سلام الله ورحمته وبركاته

اهلا بك اخي مصري

الرمال بيضاء بشكل تام وسهل تمرير او ادخال اليد بها ولا نعلم ارتفاعها لاننا وجدناها من خلال القنطرة موجودة علي شمال القنطرة من الداخل ومش كملنا حفر لنعلم الارتفاع الشيخ قال نوقف عمل لمدة ثلاث ايام ليعمل علي الرصد ولكن الثلاث ايام مر عليها اكثر من شهر وكل نكلم الشيخ يقول انه يعمل لذالك بستعين بخبرة حضراتكم بعد الاستعانة بالله سبحانه وتعالي

شوفي حضرتك...

موضوع الشيوخ موضوعه كبير ومش صغير وأكاد أن أجزم أن 97% منهم نصابين أو مدعين على الأقل سعياً وراء الربح السريع..
        لكن خلينا من الشيخ لانه مش هيرجع وممكن المكان يكون أكبر منه أو تايه ومش عارف يكمل منين ودي الغالبية العظمى بيحصل معاه الكلام ده...

حاولي تتأكدي من ارتفاع الرمال كم....
        حاتي وصف أرضيتها (صبة ولا رص حجارة ولا طوب ولا..............)
        اعتقد ان الرمال مهمة جداً في الموضوع ده وكذلك هي سلاح ذو حدين........

دمتم بخير

شوفي حضرتك...

موضوع الشيوخ موضوعه كبير ومش صغير وأكاد أن أجزم أن 97% منهم نصابين أو مدعين على الأقل سعياً وراء الربح السريع..
          لكن خلينا من الشيخ لانه مش هيرجع وممكن المكان يكون أكبر منه أو تايه ومش عارف يكمل منين ودي الغالبية العظمى بيحصل معاه الكلام ده...

حاولي تتأكدي من ارتفاع الرمال كم....
          حاتي وصف أرضيتها (صبة ولا رص حجارة ولا طوب ولا..............)
          اعتقد ان الرمال مهمة جداً في الموضوع ده وكذلك هي سلاح ذو حدين........

دمتم بخير
          حاضر بكرة ان شاء الله نسال الشخص الي كان يحفر بداخل البرميل ونعرف نقدر نعمل ايه لنوصل لارضية الرمل كل الشكر لك اخي مصري علي اهتمامك بالموضوع

الرمال قدامي وشايفها وأقدر أعرف ارضيتها ايه وارتفاعها كام ...
            خلينا نشوف ارتفاع الرمال قد ايه الأول ..... وهل جافة ولا مشبعة بالمياه وأتمنى من الله أن تكون جافة.....

ربنا يسترها عليكم

لك رسالة على الخاص وصلت...؟

الرمال قدامي وشايفها وأقدر أعرف ارضيتها ايه وارتفاعها كام ...
              خلينا نشوف ارتفاع الرمال قد ايه الأول ..... وهل جافة ولا مشبعة بالمياه وأتمنى من الله أن تكون جافة.....

ربنا يسترها عليكم

لك رسالة على الخاص وصلت...؟

هي الرمال ليست مشبعة بالمياة ولكنها مندية فقط اي يوجد بها نسبة مياه بسيطة جدا كالندي

وللاسف رسايل الخاص عندي مش بتوصلني ان شاء الله بكرة نعرف من الشخص الذي يقوم بالحفر ان كان عندوا فكرة بارتفاع الرمال اد ايه او لا

ولو مش يعرف نحاول نوصل نعمل ايه علشان نعرف الارتفاع والارضية باذن الله

الرسالة وصلت اخي مصري وجاوبت علي اسالة حضرك

انتى منين من البحيره ؟
                  ارجو تكليمينى على الخاص بعد اذن الاداره للضروره

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهلا بك اخي هادي بعد اذن الادارة طبعا ارسلت لحضرتك الرسالة وشاكرة لحضرك والجميع علي مساعدهم واتمني من الله ان تكونوا سبب ليهدينا للوصول لهذا المكان ان شاء الله

مفيش رسايل وصلت بما أنك جديده ف المنتدى هتلاقي كلمه الرسائل الخاصه مكتوبه تحت كلمة ما الجديد ؟

المشاركة الأصلية بواسطة هادى مشاهدة المشاركة
                        مفيش رسايل وصلت بما أنك جديده ف المنتدى هتلاقي كلمه الرسائل الخاصه مكتوبه تحت كلمة ما الجديد ؟

ارسلت لك رسالة اخي ولكن من الواضح ان يوجد مشكلة عندي بالرسائل ودخلت لوحة الحكم لكن مازالت المشكلة قائمة

خلاص مش مهم حضرتك منين من البحيره
                          انا عندى نفس هذه العلامات والاشارات وانا برضه من البحيره بس فى مزرعه مش منزل

موضوعى باسم المنتدى غير متفاعل ف نفس المنتدى ممكن حضرتك تشوفيه نفس الحجر الابيض بس عندى لقيت ييجى 3 احجار ده واحد منهم اللى انا رافعه مع الموضوع

اخي هادي عرفت انزل الرسايل علي جهازي احنا ابناء نفس المحافظة واتمني من الله ان نجد بين الاخوة هنا ما يفيدنا

بانتظار اخوانا الافاضل علماء المنتدي

انتى وصلتى لسقف المقبره ؟ ولا ممكن تطلع دى مجاديل مصمته

يعمل...
                                X